Wielofunkcyjna platforma dla Biura Rachunkowego
Saldeo Smart
SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.
Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.

Korzystanie z aplikacji SaldeoSMART to przyszłość w księgowości.
Dzięki temu rozwiązaniu:
![]() | ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów (nawet do 50%), | ![]() | oszczędzisz czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programu, |
![]() | zwiększysz efektywność pracy pracowników, | ![]() | obsłużysz więcej klientów w tym samym czasie (w biurze rachunkowym), |
![]() | wszystkie dokumenty firmy / klienta biura będą dostępne w formie elektronicznej 24h / dobę, | ![]() | wyszukanie potrzebnego dokumentu będzie niezwykle szybkie. |